Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Waar vind ik het klantnummer van mijn huidige operator terug?

Je klantnummer bij je huidige operator vind je doorgaans terug op één van de volgende documenten: je contract, je aansluitingsformulier, je factuur of je rekeningafschriften.

Vind je het nummer niet terug of twijfel je?

Bel dan naar de klantendienst of helpdesk van je huidige operator, geef hen je gsm-nummer en vraag welk klantnummer hierbij hoort. Als je bij je vorige provider een klant was met voorafbetaalde kaart, heb je geen klantnummer gekregen.

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten