Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Kan ik via jullie netwerk gebruik maken van MMS?

Ello Mobile beschikt over een MMS-service voor postpaidklanten. Nieuwe klanten kunnen MMS activeren tijdens de bestelprocedure.

Ben je al Ello-klant en wil je dienst activeren? Stuur dan een mailtje met je verzoek naar helpdesk@ello-mobile.be.

Let wel: Om een MMS te kunnen versturen of ontvangen, is het noodzakelijk dat je over mobiel internet beschikt. Voor zowel het mobiel internet als de MMS service dienen de instellingen in het toestel juist te staan. Stuur een mailtje naar helpdesk@ello-mobile.be met vermelding van het merk en type van je toestel

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten