Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Ik krijg geen verbinding als ik vanuit het buitenland iemand opbel. Hoe komt dat?

Vergeet niet dat je in het buitenland altijd het + teken en het landnummer 32 van België voor het telefoonnummer moet zetten. Als je bijvoorbeeld in het buitenland 02 686 00 16 wil bellen, dan kan dat zo: +32 2 686 00 16. Via deze link kan je een lijst met alle landnummers raadplegen.

Het kan ook zijn dat de ingestelde operator weinig bereik heeft in die regio. Dan kan je in de instellingen van gsm handmatig van operator switchen. Sommige toestellen laten zelfs toe om automatisch over te schakelen op de operator met het sterkste signaal.

Indien je geen bereik heb, schakel dan je toestel uit- en opnieuw aan zodat je simkaart verbinding kan maken met een lokaal netwerk.

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten