Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Duurt het na mijn bestelling lang voor ik daadwerkelijk kan bellen en sms’en?

Zodra we je betaling hebben gekregen, krijg je je nieuwe sim-kaart per post toegestuurd. Na ontvangst moet je hem online activeren en even geduld oefenen.

Hoe lang het precies duurt, hangt ervan af. Bij behoud van je bestaande nummer wordt de nummeroverdracht bij de huidige provider gestart wanneer je de activatieaanvraag doet via onze website. Dit kan tot 48 uur in beslag nemen vooraleer je met Ello Mobile kan bellen. Als je met een nieuw nummer begint te bellen gaat het sneller: dan is de nieuwe simkaart doorgaans binnen de 24 uur klaar voor gebruik. Het enige wat je dan dient te doen is je toestel nog eens uit-en aanzetten totdat je ziet dat er verbinding is. En dan ben je vertrokken met Ello!

Maar let op: tijdens het weekend kan het soms een ietsje langer duren.

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten