Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Wat moet ik doen als ik geen verbinding kan maken met het internet?

Controleer om te beginnen of je het EDGE-symbooltje ziet. Dit staat normaal gezien in de plaats van het wifi-logo en kan de vorm van een "E", een "H", "3G"of "4G" hebben. Is dit er niet, dan is er geen dataverbinding.

Kijk vervolgens je verbindingsinstellingen na in het menu van je smartphone:

  • APN: web.be
  • Username: web
  • Password: web
  • DNS: dynamic
  • SMTP: mail.internetmail.be

Heb je deze ingegeven? Schakel je toestel dan uit en dan weer aan om de nieuwe instellingen te activeren.

Heb je nog steeds geen connectie? Neem dan contact op met de helpdesk door te mailen naar helpdesk@ello-mobile.be of te bellen naar 078 15 10 12 (lokaal tarief).

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten