Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Hoe kan ik overschakelen naar een andere tariefformule?

Om over te stappen van postpaid naar prepaid of omgekeerd moet je opnieuw een bestelling plaatsen. Zo hebben we automatisch de juiste gegevens om je overstap af te ronden.

Je hebt al een abonnement, maar je wilt van abonnementsformule veranderen?
Dan volstaat het om een mailtje te sturen naar helpdesk@ello-mobile.be met je naam, nummer en de gewenste tariefformule.

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten