Skip content en ga naar navigatie

De Ello Mobile klantendienst

Heb je een specifieke vraag, surf dan naar ‘Veelgestelde vragen’ voor een passend antwoord.

Vind je de vraag daar niet terug? Stuur dan een e-mailtje naar helpdesk at ello-mobile dot be.
Wij antwoorden je zo snel mogelijk.

Je kan onze helpdesk ook bellen op het nummer 078 15 10 12. En dit tegen een vast lokaal tarief, 24 uur op 24, 7 dagen op 7. Faxen kan ook op het nummer 016 44 81 25.

Ben je niet tevreden met de oplossing geboden door Ello Mobile kan je je wenden tot de Ombudsdienst: Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel, klachten@ombudsmantelecom.be.

Voor Consumentengeschillen die voortvloeien uit e-commerce kan je terecht op het Europese ODR Platform via de website van de FOD Economie: https://economie.fgov.be/nl/themas/online/belmed-onlinebemiddeling/alternatieve/om-verder-te-gaan/mogelijke-alternatieve/het-europese-odr-platform. ODR is een afkorting voor Online Dispute Resolution, Engels voor onlinegeschillenbeslechting. Het betreft een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen.  Een klacht indienen kan via de website: http://ec.europa.eu/odr/.

Problemen met je SIM-kaart?

SIM-kaart verloren of gestolen?

Neem dan best meteen contact op met onze ‘Card Stop Service’ op het nummer
078 15 10 25. Wij blokkeren je SIM-kaart onmiddellijk.

SIM-kaart beschadigd?

Neem contact op met onze klantendienst op het nummer 078 15 10 12. Wij zijn bereikbaar tegen een vast lokaal tarief.

SIM-kaart reeds besteld en betaald, maar nog niets ontvangen?

Houd rekening met een periode van 4 werkdagen tussen de bestelling en de levering van je kaart. Heb je na 4 werkdagen nog niets ontvangen, stuur dan een e-mail naar onze klantendienst met je naam, adres, e-mail en de datum en referentie van je bestelling.

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten